xuling-in-china.reismee.nl

7,8 en 9 november

Ik heb al 2 dagen niet kunnen schrijven want we hadden het erg druk. We zijn met de auto naar het kindertehuis geweest. Dat was 4,5 uur rijden. We hebben heel veel vriendjes van Fu Cheng gezien en zijn bedje en verzorgster.

Fu cheng sliep met 20 kinderen in een kamer. We hebben zijn verzorgster gezien en zijn klas. Dat was een verdieping hoger. Allemaal in hetzelfde gebouw!
de andere kindeten wilden allemaal met ons mee heel zielig. Ze willen ook een papa en mama. Fu cheng was boos op een vriendje die mijn vader een hand gaf. Hij zei dat is mijn papa.
hierna gingen we naar het hotel. Heel mooi . Je zag de zee ! We waren moe en gingen na het eten slapen.
8 november gingen we terug rijden naar shenyang en een cadeautje kopen voor onze begeleider. Daarna eten en slapen. Oh ja mijn vader en moeder gingen weer naar de notaris voor papieren op te halen.

We zijn nu weer in Beijing en hebben In een heel oud klein restaurantje gegeten. De deur waren 2 matten en als je binnen komt kijk je meteen de wc in maar ja we hebben lekker gegeten. Dit zie je in nederland niet hoor.

Mama en papa moeten morgen weer papieren invullen en maandag moet mama of papa naar de ambassade mee om voor Fu Cheng te regelen dat hij mee naar Nederland mag. Ik geloof dat ze dan even vrij zijn.

Ik vind Fu Cheng een lief broertje

Tot de volgende keer kijken jullie ook naar de foto’s

Ons hotel is bij de hutton wijk. Hier zie je hoe de Chinese mensen vroeger woonde.. heel oud dorp in Beijing. Hier zijn we al eens geweest. En hier wonen nog steeds mensen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!