xuling-in-china.reismee.nl

10 Eerste echte dag in Beijing!

Vanochtend zijn we gaan eten in ons nieuwe hotel. We vonden het weer lekker. Na het eten gingen we huiswerk maken, maar Fu Cheng natuurlijk niet die ging op de ipad. Trouwens Fu Cheng vind de ipad super leuk. Ondertussen kwam onze begeleider, omdat mijn moeder nog wat contracten moest tekenen. Daarna moest mijn vader mee om kopies te maken. Dat duurde wel een tijdje. Toen mijn vader terug was gingen mijn ouders  kijken voor een buggy, want Fu Cheng word snel moe. Na ongeveer 1 uur kwamen ze terug, maar ze hadden niks gevonden. Daarna gingen mijn ouders nog boodschappen doen. Ondertussen gingen wij nog chillen en huiswerk maken. Daarna kwamen mijn ouders terug en gingen we nog ons huiswerk af maken en vrij snel daarna gingen we avondeten. Onze begeleider nam ons mee naar waar we gisteren aten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!