xuling-in-china.reismee.nl

Plein van de hemelse vrede

Vanochtend ging mijn vader met de begeleider naar de ambassade. Mijn vader moest mee want dan was Chris eerder aan de beurt zei hij. Toen mijn vader terug kwam gingen mijn ouders weer op zoek naar een kinderwagen. Gisteren bij de bekende pearlmarket maar nu bij de carrefour. Ze gingen met de taxi. Ze hadden nu een kinderwagen gevonden. Nu kunnen we eindelijk te voet dingen gaan doen want Fu Cheng kan nog niet lang lopen. Mijn moeder zegt dat hij dat niet gewend is. 6 jaar in een kindertehuis is lang en zij komen bijna niet buiten om ergens heen te gaan.” Zoals wij.

Vandaag zijn we naar het plein van de hemelse vrede geweest waar ook de forbidden city is waar vroeger de keizer woonde. Erg druk dat plein. Iedereen wil het zien.

We moesten heel ver lopen maar het was erg lekker warm buiten 17 graden.

toenwe terug gingen zijn we met de metro gegaan

Toen gingen we in een heel mooi hotel wat drinken. Daarna gingen we naar ons hotel en gingen we met chris naar een leuk restaurantje met een hele lage tafel waar we bijna niet onder konden zitten met onze benen. We moesten een heel smal trapje op . Het was een soort zoldertje waar we zaten. Heel grappig.de rest leek een beetje op een eetcafe zoals bij ons. Het was thais, chinees, indiaas door elkaar super leuk en lekker. Fu cheng vond de rozenkoekjes heel lekker

Nu zijn we weer in het hotel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!