xuling-in-china.reismee.nl

Dinsdag 12 november

Vanochtend na het eten hebben we nog wat huiswerk gemaakt. Na het huiswerk maken hebben we nog heel lang geluierd. Toen mijn vader terug was van get gemeente huis civil affairs office zijn we naar een mall ( winkelcentrum gelopen. We hebben lekker geshopt. Pap een jas, mijn zus een broek en ik heb een trui van Fila gekregen. Yess!! Mijn broertje heeft een ipad mini gekregen. Maar we hebben gezegd dat hij van mama is want anders word hij een beetje teveel verwend vinden mijn vader en moeder. De apple store was 3 verdiepingen groot niet normaal.

We hebben bij een mexicaans tentje wat gedronken en gegeten. Toen we buiten kwamen was het al weer donker. Toen gingen we naar ons hotel ons klaarmaken om te gaan eten. En om onze spullen weg te leggen.

We zijn naar het restaurantje gegaan waar we gisteren ook waren geweest . Je kan daar eten bestellen uit yunann . Dat is dichtbij thailand. Daarom is het eten een mix van chinees en thais heel eeg lekker. Het is een gezellig restaurantje. Na het eten zijn we naar het hotel gegaan nog even chillen en nog met onze oudste zus Renee gebeld. daarna zijn we gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!