xuling-in-china.reismee.nl

Fu Cheng opgehaald!!

Vandaag hebben we Fu Cheng opgehaald! We gingen als eerst even ontbijten en daarna gingen we in de auto stappen om Fu Cheng op te gaan halen. We vonden het heel leuk, maar ook wel een beetje spannend. Toen we binnen kwamen mochten we met een lift naar boven en dan naar een kamertje lopen en daar zat Fu Cheng te drinken en te spelen. Hij keek ons aan en lachte super schattig. :) We kregen een fotolijstje waar Fu Cheng als een voetballer eruit ziet en een foto boekje met allerlei verschillende outfits en foto's. Hij was ondertussen met Zhi Sen aan het spelen, want we hadden auto's en een knuffelkonijntje als cadeautje meegenomen en dat vond hij meteen leuk. Mijn ouders moesten heel veel formulieren tekenen en praten met een mevrouw. Na een tijdje moesten we een familiefoto maken en pakte mijn moeder Fu Cheng op en dat vond hij helemaal niet erg hij ging zelfs lachen. Na de familiefoto gingen we in de auto naar een soort van winkeltje waar je een paspoortfoto kon maken. Na de paspoortfoto gingen we terug naar ons hotel om even een miesoepje te eten en even te rusten. Daarna gingen we naar De mall ( een winkelcentrum) om nog even wat dingetjes te kopen. En in het winkelcentrum was een carrefour dus gingen we daar even boodschappen doen. Na dat we boodschappen hadden gedaan gingen we terug naar het hotel om nog een 1,5 uur te rusten voordat we gingen avondeten. We gingen weer avondeten waar we zondag ook zijn wezen eten. In dat Mongolische restaurant met al die Mongolische tenten/hutten. Na het eten gingen we terug lopen naar het hotel en onze pyjama's aandoen en op onze ouders kamer nog spelen en dat was mijn dag. We zijn moe, maar ook heel blij. :)

tot morgen xx

Meester Maikel

Xu Ling, wat een leuk nieuws. Gefeliciteerd. We laten iedere dag je stukjes lezen in de klas. De kinderen vinden t erg leuk.
Groetjes aan papa en mama.

xu ling

Hallo Meester Maikel,
zien ze ook allemaal de foto's? ik heb alle foto's gemaakt toen we Fu Cheng kregen.